Szkolenie skierowane jest:
– do zarządców nieruchomości, którzy zarządzają wspólnotami i spółdzielniami mieszkaniowymi
– do zarządów wspólnot mieszkaniowych, aby wskazać zasady i obowiązki w zakresie zarządzania wspólnotą mieszkaniową wynikające z przepisów prawa
– do członków komisji rewizyjnych w spółdzielniach mieszkaniowych.
Program szkolenia
I: Opracowanie oferty
II: Kalkulacja wynagrodzenia zarządcy/administratora i zaliczki na koszty utrzymania nieruchomości wspólnej
III: Opracowanie umowy o zarządzanie/administrowanie nieruchomością wspólną i jej podstawowe zapisy
IV: Obowiązki zarządcy/administratora nieruchomości wspólnej art. 18 lub 20 ustawy o własności lokali – zarządca/administrator, zarząd wspólnoty
V: Zarząd powierzony w trybie art. 18 ust.1 ustawy i zmiana sposobu zarządu
VI: Zarząd powierzony w trybie art. 20 ust.1 ustawy i zmiana sposobu zarządu
VII: Podstawowe uchwały podejmowane przez Wspólnotę Mieszkaniową
Prowadząca szkolenie
Agnieszka Fudali
Od 2005 r. zajmuje się zarządzaniem nieruchomościami, w 2010 r. ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania nieruchomościami i pośrednictwa w ich obrocie. W 2010 r. otrzymała licencję zawodową pośrednika w obrocie nieruchomościami nadaną decyzją Ministra Infrastruktury. W 2016r. otrzymała licencję zarządcy nieruchomości oraz pośrednika w obrocie nieruchomościami Krajowej Izby Gospodarki Nieruchomościami. W 2021r. ukończyła kurs Zarządcy Sądowego oraz Kuratora spadków nieobjętych.
Od 2010 r. prowadzi działalność gospodarczą m.in. w zakresie wykonywania inwentaryzacji, świadectw charakterystyki energetycznej, audytów energetycznych, audytów remontowych współpracując z wyspecjalizowanymi w tym zakresie audytorami z listy KAPE.
Od 2018 r. w ramach swojej firmy zajmuje się również zarządzaniem nieruchomościami, przeglądami budowlanymi, wnioskami o dofinansowanie termomodernizacji i remontów.
Szczególnie bliska jej tematyka związana jest z zagadnieniami prawnymi zarządzania nieruchomościami.
Koszt uczestnictwa w szkoleniu
pracownicy firmy i osoby fizyczne , które ubezpieczają się za pośrednictwem IGN – 200,00 zł brutto/ 1 osoba
pozostałe osoby 270,00 zł brutto/ 1 osobę
Płatności za szkolenie należy dokonać na poniższy rachunek bankowy:
INSTYTUT GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
ul. Adama Mickiewicza 29, 40-085 Katowice
nr rachunku bankowego: 78 1050 1588 1000 0022 9491 5976
tytuł przelewu: „imię i nazwisko uczestnika szkolenia, data szkolenia”
Szkolenie odbywać się będzie od godz. 9:00 do godz. 15:00
Ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.
Uczestnicy szkolenia otrzymają materiały szkoleniowe i zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu online.
Dwa dni przed szkoleniem, do zgłoszonych uczestników zostanie przesłany link do szkolenia.
Karta zgłoszenia
Masz pytanie? Skontaktuj się z nami!
+48 32 203 89 30 / biuro@ign.org.pl